- Świadomy konsument ma zawsze prawo wyboru. Rzecznik jest po to, by tę świadomość konsumencką podnosić – mówi powiatowy rzecznik konsumenta w powiecie krapkowickim Małgorzata Płaszczyk-Waligórska, do której zgłaszać się mogą mieszkańcy, a nawet powinni, jeśli tylko czują, że coś może być nie tak.
W 2021 roku Biuro Rzecznika udzieliło 1993 porady, z czego najwięcej dotyczyło usług (724 porady), umów sprzedaży (710 porad), spraw ogólnych bardzo różnorodnych i niekonsumenckich - 559. W przypadku usług najwięcej porad dotyczyło: usług telekomunikacyjnych - 196, finansowych - 157, ubezpieczeniowych - 89. W przypadku umów sprzedaży najwięcej porad dotyczyło: odzieży i obuwia - 199, urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego - 226, mebli, artykułów wyposażenia wnętrza, utrzymania domu – 118.
Szczegóły w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 15 marca - e-wydanie dostępne tutaj.
Napisz komentarz
Komentarze