Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama https://www.tygodnik-krapkowicki.pl/s/8/reklama
poniedziałek, 10 marca 2025 23:03
Przeczytaj:
Reklama
Reklama http://www.isdmsolution.pl/

Nowe biura, nowe obowiązki

Ważne zmiany administracyjne wprowadzono w gminie Gogolin. Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe już nie zajmuje się gospodarką gminnymi lokalami mieszkaniowymi. Te obowiązki zostały powierzone urzędowi miejskiemu.
Nowe biura, nowe obowiązki

Źródło: gmina Gogolin

Dotychczasowe zadania Komunalnego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego w zakresie gospodarki gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi przejął Referat Gospodarki Lokalami w Wydziale Planowania i Nieruchomości, który podlega Urzędowi Miejskiemu w Gogolinie. Jak informuje magistrat, nowo utworzona komórka będzie administrowała nieruchomościami należącymi do gminy Gogolin oraz pilotowała prace związane z bieżącą konserwacją budynków i lokali.

- Referat Gospodarki Lokalami tworzą kierownik Aleksandra Kawecka oraz inspektor Beata Worotniak, a biuro obsługi mieszkańca znajduje się w budynku byłej hali targowej, przy ul. Strzeleckiej w Gogolinie – tłumaczą gogolińscy urzędnicy.

Pracownicy magistratu dodają, iż nowy model ma na celu „optymalizację kosztów i efektywniejsze zarządzanie zasobami mieszkaniowymi”, jednak na ostatniej sesji Rady Miejskiej w Gogolinie burmistrz Krzysztof Reinert dodał, iż zasadniczo chodzi o to, aby KPW bardziej skoncentrowało się na zadaniach związanych z budową i modernizacją instalacji wodno-kanalizacyjnych w gminie. A jak wszyscy wiemy, w tym zakresie jest co robić.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama