W pierwszym etapie (maj 2024) - zakupiono i wdrożono system eRemiza dla całej Jednostki Operacyjno-Technicznej i dokonano implementacji z systemem SWD. Dzięki temu każdy strażak jest alarmowany bezpośrednio na swój telefon (poprzez aplikację lub połączenie telefoniczne) otrzymując informacje o szczegółach zdarzenia i ma możliwość potwierdzenia udziału lub jego odrzucenie. System ma dodatkowo funkcję kompletnej ewidencji i monitorowania zasobów personalnych i rzeczowych OSP (ewidencja osób i sprzętu, dane szczegółowe, terminy badań, szkoleń i przeglądów, ewidencja wyjazdów, meldunki, wypłaty ekwiwalentów).
W kolejnym etapie (maj 2024) - zakupiono i zamontowano dwa wyświetlacze w obu remizach. Podczas alarmowania system natychmiast wyświetla szczegóły dotyczące zdarzenia: rodzaj zdarzenia, opis zdarzenia, adres, dysponowany pojazd, liczba ratowników którzy potwierdzili udział w akcji, liczba kierowców, liczba ratowników z KPP, potwierdzenie udziału dowódcy, ewidencja osób które potwierdziły oraz ich odległość do remizy w czasie rzeczywistym, mapa z lokalizacją miejsca zdarzenia, pojazdów i ratowników
Zanim skomentujesz przeczytaj całość w aktualnym wydaniu Tygodnika Krapkowickiego z 12 listopada - e-wydanie dostępne tutaj.
Napisz komentarz
Komentarze